10 Januari 2012

Att jag sovit ca 10 timmar totalt på 3 nätter börjar ta ut sin rätt, men fortfarande kan jag inte sova.
Så nu väntar jag bara på att jag ska bli flummigare än vanligt och att alla felsägningar ska komma igång,
ungefär som igår när jag skulle säga till Stellas mamma Mia att deras hund Cosby hade "snö i skägget" och det blev:
Mia, Cosby har sjö hela snägget.

Jag som alltid skrattar åt mig själv och tycker jag är jätterolig vek mig dubbel åt detta trots att det kanske inte var det roligaste som någonsin hänt.
Tur dom själva tyckre mitt skratt är härligt och smittsamt och att dom också har ganska kass humor! ;) Haha <3

Nu blir det iaf mer kaffe och sen får jag se vad dagen har att erbjuda!
Håller tummarna för att dagen innehåller färgning av mitt hår.
Från svarthårig till sexig rödhätta.

"Smile and life will smile back at you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0