13 Januari 2012 forts.

Sitter och längtar tills maten är färdig men är fundersam om jag kommer kunna äta något.
Går och ler hela tiden så nu har jag ont i ansiktet! :)
Men men, lyckades jag röka, snusa, dricka whisky och äta chilichees samma dag som jag piercade tungan så ska nog detta inte vara några problem! Haha.

Pratat av mig lite med Rubina och vi har stora planer pågång med Stockholms nattliv.
Längtar ihjäl mig! <3
Och sen har jag pratat med min Therese så vi ska försöka ses i helgen!
Blir en nykter helg för första gången på länge, eller ja.. hänt rätt ofta nu att jag varit nykter nu under helgerna faktiskt!
Feels good!
Är ju en mysalkoholist så jag tycker jag gör det bra, haha!
Har jobb inplanerat på Söndag också och då tänker jag ICKE vara bakis.
Mardrömmen i mitt jobb.

Men anywho, have a nice one.

"You´re such a sweetheart"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0